četvrtak, 24. svibnja 2012.

O polaganom dolasku i kolac od rizinog brasna i jagoda





Oko 6 sati izjutra sa susjedne se zemlje javlja pjetao. Za njime i poznati meket koza. U zraku cvrkut ptica. Gotovo idilicno. Polako se priblizuje ljeto. Gospodja u halji zarkih boja koja poput utvare iz Andricevih prica svojom nestvarnom ljepotom obmanjuje um i tijelo.
Po udisaju njenog opojnog mirisa, um zagolicaju zaboravljene misli, zasviraju nebeski sviraci vesele note....




Sve je toliko lakse, toliko mladenacki neozbiljno. Novo pronadjena duljina proljetnih popodneva mami u setnju, niz vodu. Mladenacke ljubavi i prepleteni prsti utisnuti u drvenu klupu, kao da zele da se okamene.

Nikada nista ne bijase toliko lako, toliko plavo....ni ti nikad nisi bila toliko lijepa. Kao danas, kao jutros dok sam te promatrao sjedeci na rubu tvoga kreveta. Nikada nisam shvacao ove bijele zavjese oko tebe, iako da, beskrajno puno puta si pokusala da mi objasnis ... svaka zena zasluzuje svoj baldahin. Svaka zena zasluzuje svoj pijedestal.

Jutros sam napokon progledao i ustuknuo pred carolijom. Donosim zamisljene jagode i nestvarne kolacice -  da ti cestitam ponovo rodjenje - kraljice moja!





Mi piaceva come amavi tu
Solo tu solo tu
Solamente tu, dimenticarti è difficile
Non ti voglio piu, ma era bello
Come amavi tu, solo tu solo tu






Za kolac od rizinog brasna i jagoda potrebno je:

4 bjelanjka
125 gr secera
75 gr rizinog brasna
3 zlice ulja


Od bjelanjaka napraviti snijeg. Polako dodavati secer, pa prosijano brasno i na kraju ulje. U namascen kalup izliti smjesu i lagano utisnuti na 1/4 narezane jagode. Peci u zagrijanoj pecnici 180C oko 20-tak minuta.
* Ja sam pekla u kalupu za muffine i ispalo je odlicno.







Ovo ce biti moja ulaznica za ovomjesecnu igru "Ajme, koliko nas je!", u kojoj je Zoka odabrala jagode kao temu.

Broj komentara: 11:

  1. ajme kakvi divni kolačići!!!radim ih obavezno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm... prefino... fotografije čarobne...

    OdgovoriIzbriši
  3. ova zadnja fotografija je tako divna i čarobna da ju ne mogu prestati gledati...
    kao da snježne pahulje padaju po kolačićima..stvarno prekrasno.
    Cijeli post mi je takav. Uživala sam čitajući ga :)

    OdgovoriIzbriši
  4. sve si emotivnija, strasnija, dramaticnija...nastavi tako, odlicno je i za te i za nas.

    OdgovoriIzbriši
  5. evo kako tvoji kolačići izgledaju kod mene

    http://ave-dulcis.blogspot.com/2012/07/oblacici-s-jagodama.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, a kolačići divno pahuljasti i nježni...

    OdgovoriIzbriši