subota, 28. kolovoza 2010.

OK ...evo me natrag



Sve nesto danas cu, sutra cu, jucer cu....pa nikako. Ukratko, svasta se nesto izdesavalo ove godine, neke lijepe stvari, neke ruzne koje najavljuju vjetar sa sjevera sto tjera na promjene. Jedno preseljenje drage mi bake (puno vise volim to "preseljenje" nego "smrt", jer budi nadu u ponovni susret). Jedan godisnji vise manje pozitivan. Jedno osvjestenje u obliku nebesko visokog kolesterola - zbogom sirevi, ustipci ...dobro dosle ribe na lesadu...(mada ja jos uvijek tvrdim da mi je to od zivciranja, a ne od jela!!!!). Nekoliko dobrih knjiga, par ok filmova. Jedan ponovni susret nakon 15 godina. Jedno ponovno osvjestavanje u obliku "nikad ne reci - nikad" jer u mom zivotu je sve moguce.

Sve u svemu, dobro je, jebi ga, uvijek moze i gore. Bitno da smo svi zdravi, a za ostalo lako cemo...Recepata novih bas i nemam, jer se suzdrzavam od kuhinje....



3 komentara:

  1. Pozdrav, javi nam se ovako bar ponekad, volim citati tvoje postove, ne moraju to uvek biti receptici...zao mi je zbog bake jer one su nam uvek nekako posebne i drage, i ostane praznina kada jednog dana ne budu vise sa nama...a zdravstveno stanje se da srediti, puno znaci i samo promeniti neku naviku, manje se sekirati (ako je to moguce u danasnje vreme), pronaci radost u sitnicama, nasim voljenima, nekim lepim stvarima koje nas okruzuju i inspirisu...zelim ti svako dobro i saljem punooo pozdrava!:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala draga, ma jasno...sve se da srediti. ja sam to ovako sve s brda zdola nabacala, jer nisam mogla naci pocetak i kraj...evo sredjujem neke fotografije i tekst, pa se javim ubrzo...:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. E, pa tako i ja! Sve nešto danas ću, sutra ću do tebe, pa prošla i dva mjeseca :(
    Drago mi je da si se vratila i nadam se da što god je uzrok bolesti, držiš po kontrolom.
    Jel' ono tvoje plavo okeco? ;)

    OdgovoriIzbriši