petak, 25. ožujka 2011.

Malu pomoc molim, ako moze....

Jucer sam saznla da se mogu utrpati u karocu i otici na 3 dana u Madrid. Nikad bila. Imam komp i mogu bauljati internetskim prostranstvima u potrazi za - what to see - , ali meni bi bilo draze da ako je netko od vas bio i zna sto se treba vidjeti lijepo ovdje pod komentare napise. Prihvacam sve od gostionica (ha, naravno da je to na prvom mjestu interesa), sakrivene trgove, opskurne birtije, kraljevke palace.

Unaprijed se zahvaljujem!


Broj komentara: 7:

  1. Moram priznati da ti lagano zavidim na ovoj prilici , Madrid, divno !!
    Tri dana će ti sigurno prebrzo proći ali će ti i biti super !
    Kada mene pitaju kako ti je bilo u Madridu i što si išla vidjeti prvo izdvajam Kraljevsku palaču, a zatim Prado. Kraljevska palača me se baš dojmila i svakako je preporučujem. Prado ako si ljubitelj umjetnosti usitinu puno nudi, ja sam tamo provela lijepo poslijepodne.
    A zatim sam usločila u hop on - hop off bus, pogledala tako ono što se u gradu mora vidjeti, i onda uglavnom šetala po gradu i obišla sve lijepe trgove, ulice,parkove koji su ogromni, ...., onako šetala , gledala, upijala, ponešto unutra virkala :)
    I naravno, nikako nemoj zaobići Mercado de San Miquel, praznik za oči, praznik za želudac :)...., dogovorila sam se sa prijateljicom da drugi put tražimo hotel u neposrednoj blizini.
    Isto tako, želiš li popiti najbolju a najjeftiniju kavu u Madridu (1 euro) naći ćeš je u kafiću "Cerveceria 100 Montadinos", oko 100 metara južnije od fontane kraj Kraljevske palače.
    Flamenco show u malom kazalištu odmah kraj glavnog trga (karte kupiš u Turističkom office) je bio isto tako odličan.

    Osim samog Madrida meni se jako svidio i El Escorial, ne znam da li ćeš imati vremena u ova tri dana doći i do tamo (treba minimum pola dana biti tamo, a zapravo je najbolje otići na jednodnevni izlet), ali svakako ga preporučam.

    Želim ti sretan put i uživaj !!!
    A mi čekamo "izvještaj iz Madrida" :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Branka, puno ti hvala za preporuke! Nadam se lijepom vremenu :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ovo tek sada vidim i nadam se da nije kasno. Bila sam 10ak dana u Madridu prije 5 godina. Za tako veliki i divan grad ni 10, ni 3 dana nije dovoljno, ali...glasam za Kraljevsku palacu (kavica u http://grupolezama.es/portal/cafe-de-oriente/home, tacno preko puta Palacio Real-a), Prado (za oboje potrebno doci ranije tj. rano ujutro, jer se ceka na ulasku, a za Kraljevsku palacu provjeriti da li je na programu neka drzavnicka posjeta, jer je onda zatvorena), pogledaj i Ritz i Palace hotele koji su blizu Prado muzeja (tj, ako nisi srece da si smjestena u jednom od njih!). Tada sam imala srecu da sam u Madridu bila za Sveta tri kralja pa sam vidjela paradu, borila se bombone (sa ostalom djecom)...obavezno probati churos sa vrelom cokoladom (tradicionalno poslije nocnog izlaska, a prije povratka kuci svrati se na churos), posjeti Retiro-Park (to mozes poslije posjete muzeju), pogledaj Metropolis, ako ostane vremena Nationalmuseum Centro de Arte Reina Sofía (jer je tamo izlozena Guernica), Puerta del Sol, ne zaboravi kupiti figuru medvjeda i slikati se sa pravom (El Oso y El Madroño), uslikaj Tío Pepe znak na Puerta del Sol (ako moze navece, i ko bi rekao tada, da cu ove godine ici u Andaluziju domovinu Tío Pepea poznatog sherry-ja iz Jerez de la Frontera), posjeti i Plaza de Santa Ana (tapas lokali i sl.), ako bude vremena i Arenu za borbu sa bikovima i probaj gulas od bikovog repa, nisam imala srece da vidim buvljak El Rastro, ali ces mozda ti imati:), Latinsku cetvrt....ma ni 30 dana nije dovoljno, ali bolje ista nego nista!
    Prevoz metroom, jeftin i lak za snalazenje.
    Uzivaj!!!
    P.S.
    Hvala sto sam se podsjetila na Madrid!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaboravih da napomenem da kada si u Retiro Parku, obavezno posjeti Palacio de Cristal, fenomenalna je, pogotovo ako je suncano i Atocha zeljeznicku stanicu koja je pretvorena u 'palmicnjak' (na zalost poznata je po teroristickom napadu 2004.), San Miguel trznicu (odmah do Plaza Mayor), kupi i tipicno turisticki kic kecelje (posto ocigledno i ti volis kuhanje) krojene kao flamenco haljine, daj da odstampaju tvoje ime na 'profi' plakatima za flamenco ples ili koridu (format A3 je tada kostao 5 eura/komad, imam ih jos uvijek i jos uvijek su mi smijesni).

    OdgovoriIzbriši
  5. oprosti melrose, tek sad sam vidjela ovu ljepotu od informacija. al jos uvijek na vrijeme!
    evo na roza papir napisano po natuknicama ovako kako ste stavile i spremljeno uz lokalni vodic!

    OdgovoriIzbriši
  6. :) mislila sam da si vec u Madridu;)!

    OdgovoriIzbriši