utorak, 9. studenoga 2010.

O tropima i ljetnim okusima u zimskom okruzenju

Ovo ce biti jedan ultra brzi post, bez dodatne price, jer stvarno nemam inspiraciju .... osim za okacit neki recept.



Evo jos jedno slatko/marmelada...ne znam ustvari sta je, iz portugalske kuhinje. Doce de abacaxi e coco - Slatko od ananasa i kokosa.





Potrebno je:
500 gr ananasa svijezeg i ociscenog
400 gr secera
2-3 cm korijena djumbira
180 gr kokosa

Ocisceni i na kockice narezani ananas staviti na vatru zajedno sa secerom. Narezati na tanke rezance djumbir i dodati ananasu i seceru. Kuhati na laganoj vatri oko 30 min, povremeno mjesajuci, dodati kokos i pustiti jos 5-10 min da vrije. Stalno mjesati.
Ova je kolicina dovoljna za cca 2-3 staklenke.


*Napomene:
- ja sam stavila manje secera.
- ovo definitivno nije slatko koje bi se mazalo na kruh, eventualno na dvopek, ali jos bolje ide u kombinaciji sa ricottom ili u nekom kolacu. Ima intenzivan okus.









3 komentara:

  1. Kratko ali izvrsno! Nisam dosad cula za Doce de abacaxi e coco, bas ti hvala na receptu - volim ovu kombinaciju

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično je ! Ja sam radila kombinaciju ananasa i grejpa , isto je ok i osvježavajuće. Jako volim ananas i svakako ću isprobati i ovu kombinaciju !

    OdgovoriIzbriši
  3. Sweet - nema na cemu, evo bas sam ga danas ukomponirala u jednu jednostavnu slasticu. Poslije cu je staviti da vidis...

    Branka - probaj, ako volis ovakvu kombinaciju sigurno ce ti se dopasti.

    OdgovoriIzbriši